این یک نظر کاملا شخصی است!

آن وقتها که دانشجو بودم یک دوست خیلی مذهبی داشتم. یک روز نوشته ای را بر دیوار دیدم،خیلی قشنگ بود اما آخرش یک کلمه شهبد هم داشت. به دوستانم گفتم چقدر قشنگ نوشته،اگر آن کلمه شهید آخرش نباشد متنش خیلی عالیست. آن دوست مذهبی ام گفت همه زیبایی اش به همان کلمه شهید است. 

امروز جایی نوشته ای دیدم و کمی راجع به شهید و شهادت با خودم فکر کردم.هیچ وقت شهید و شهادت و این چیزها برایم مقدس نبوده اند و نیستند. اصولا هیچ چیزی برای من مقدس نیست. نمی دانم اما به تقدس هیچ چیزی اعتقاد ندارم،شاید چون به خیلی چیزها اعتقاد ندارم! کشته می شوی و می روی پی کارت! می میری و باز هم می روی پی کارت! خلاص!

...

نظرات 1 + ارسال نظر
رفیعی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://mosafeer.blogfa.com

سلام عزیز
واقعا ازخیلی لحاظ مثل من فکرمیکنی ازجمله درمورد مقدسات .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد