من هم یک زن هستم!

امروز در فیس بوک پستی دیدم که خرافات درباره زنان را بررسی می کرد. من زیاد به این چیزها فکر کردم. به نتیجه خاصی هم نرسیدم فقط اینکه تمام ادیان،جوامع و همه چیز و همه چیز دست به دست هم داده اند تا همیشه زنها ده ها و صدها و هزار ها پله پایین تر از مرد ها باشند،حتی موارد بیولوژیکی و آناتومی بدن زنان،همیشه آنها را آسیب پذیرتر از مردان کرده است. 

همیشه زنان بیماریها و امراضی را می گیرند که مردان هیچ وقت دچار آنها نمی شوند دقیقا به دلایل آناتومی و بیولوژیکی.

زنان در بیشتر مذاهب و ادیان نقشی ندارند،همیشه سیاهی لشگرهایی هستند که در پس مردان روان هستند. زنان در مدیریت،رهبری و تمام سطوح بالا چندان جایی ندارند. این فقط به ما و جوامع سنتی و عقب مانده هم مربوط نمی شود،همیشه و همه جا زنها عقب تر هستند. 

بعضی وقتها فکر می کنم شاید قرار بوده همین جوری باشد،اصلا زن آفریده شده که نقش مکمل باشد!

...

نظرات 2 + ارسال نظر
fakhera دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ http://fakhera.persianblog.ir

Salam Banoo jan
Emka, darad ke shoma ra be weblog am link konam. Intor mitvanam har roz mataleb e jadid e shoma ra bekhanam.
ba ehteram
Fakhera

شهرزاد دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://wordtalkword.blogsky.com

بله فاخره عزیز! خوشحال می شوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد