ای انسان!

بعضی وقتها فکر می کنم انسان بالقوه وحشی است.به سوریه فکر می کنم،به مصر،به بوسنی و هرزگوین،به افغانستان. روزی،روزگاری اینها جنگجو نبودند،اینها معلم بودند،اینها پزشک بودند،اینها دکان داشتند،نجار بودند،کشاورز بودند،دانشجو بودند. امروز اینها تفنگ گرفته اند،به کودکان شلیک می کنند،به زنان شلیک می کنند،به مردان شلیک می کنند.اینها جنگجو هستند.

به جنگ فکر می کنم،به کودکان جنگ فکر می کنم.به این فکر می کنم که چه چیزی باعث می شود تا همه چیز اینقدر زود از بین برود،شهرها خراب شوند،مدنیت از بین برود و آدمها وحشی شوند. 

...

نظرات 1 + ارسال نظر
سوده پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://soode61.wordpress.com

این روزها به من ثابت شده است حیوان بودن بارز ترین صفت انسان است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد