پل سرخ را دوست دارم!

پل سرخ برای ما یک چیز دیگر است.بستنی فروشی رضوی،رستوران ها،قدم زدن در پیاده رو،خانه دوستان و آشنایان،خانه فرهنگ. همه و همه را دوست دارم.

امروز بالاخره آنجا را هم دودآلود و خون آلود کردند. دلم گرفت. به گاری های میوه و سبزیجات سرک فکر می کنم،به کودکی که از آنجا تیر می شد،به شیشه های شکسته اتاق دوستانی که گفتند شیشه های اتاق شان خرد شده اما خوب است که خودشان آنجا نبوده اند،به زنانی که آمده بودند سبزی و نان و میوه بخرند،به کارگرانی که برای یک تکه نان هر روز آنجا جمع می شوند،به آنهایی که گفتند بخیر تیر شد و به کودکی که شنیده ام آنجا کشته شده!

پل سرخ برای ما یک چیز دیگر بود!

...

نظرات 1 + ارسال نظر
سوده سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://soode61.wordpress.com

امنیت دایره ی تنگی شده است که هر روز کوچکتر میشود.و همین دایره ی تنگ را هم از چند جا منهدم کرده اند. دلم برای همه مان مبسوزد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد